úterý 16. října 2012

BIONE přípravky na vlasy

Ahoj slečny,

jelikož jsem byla o víkendu doma v rodném městě, nemohla jsem vynechat klasickou "tour" po místních obchodech. V drogérii, kde jsem kupovala i níže zmíněný IRSHA gel po holení (ale je to už asi půl roku), jsem nově objevila velký regál napěchovaný českou značkou BIONE COSMETICS. Zvědavě jsem prohlížela obaly, lustrovala složení, a výsledek? Jsem nadšená! Uvažuju o zakoupení i např. denního nebo nočního krému. Výběr mají veliký (několik různých řad - Aloe Vera, konopí, mandle...) a určitě si vyberu. Za pár korun (cca 80,- za kus) získáte (dle mého názoru) opravdu kvalitní produkt, který většinou nemá ve složení žádné zbytečnosti a oblbováky (typu petrolatum nebo dimethicone). Nejsem si jistá jestli takhle pěkné složení mělo všechno, ale určitě to ještě jednou prostuduju a dám vědět.

Jelikož mám kosmetiky opravdu hodně, všelijakých krémíčků a patlátek, tentokrát jsem se krotila.

Čemu jsem ale opravdu neodolala, byl šampon a bezoplachový kondicionér. Ano, šamponů mám taky moc. Rozhodně je nemůžu nikdy spotřebovat :-D Důvod, proč jich mám tolik a ke všemu plných, je prostý - intolerance mé pokožky na hlavě. Trpím atopickým ekzémem ve vlasech (anebo je to seborea? nikdo neví...), tudíž opravdu si musím dávat pozor, co si kde patlám. Naposledy mi dělal dobře lékárenský šampon Ducray Kelual, který jsem dostala zdarma od kožního (takový vzorek 30ml, ale stačí aspoň na 10 umytí). Jenže jsem chtěla najít něco trochu méně drastického. Někdy bych mohla sepsat článek o šamponech, které jsem vyzkoušela a které mi třeba nesedly, což by asi ocenili jedinci s kožníma problémama?

A nyní již k recenzi!



BIONE regenerační hojivý šampon s výtažky z konopí

Cena: 79,-/260ml
Šampon z konopí jsem již jednou měla (a stále mám). Tento a nemůžu říct, že by byl špatný. Jen se mi nelíbilo složení. Byl tam dimethicone a obyčejný sodium laureth sulfate. To už si pak říkáte, zda to fakt není škoda - medicínský šampon, a takhle to pokazit? A za ty prachy??

Tentokrát jsem jen tak z hecu koupila tento od Bione. Že za ty peníze, i kdybych to pak měla použít jako sprcháč, to vyzkouším.

Šampon mi moc hezky voní. Je to neutrál unisex vůně, určitě jej můžou používat i muži a nebudou se cítit zženštile. Myslím že mi voní vlasy i den po umytí (sama to nedokážu říct tak zodpovědně jako nezúčastněné osoby, ale když k nim čuchnu, tak mi voní).
Konzistence je taková spíše gelová, stačí ale trošku a máte opravdu BOHATOU pěnu, takovou jsem snad ještě nikdy neměla. 

Balení je pěkné. Praktický dávkovač, klasický tvar, tady se nedá nic zkazit ani moc inovovat. Co mě osobně ale dost pobavilo, bylo povídání na zadní straně šamponu. Okamžite mi to evokovalo takové ty staré reklamy třeba z dvacátých let, kdy se výrobky takto vychvalovaly ve třetí osobě (Nic není lepšího než mast XY! Není lepšího pracího prostředku než AB! :-D). Vždy, když čekám povinnou minutku aby mohl šampon působit, pročítám si dokola to povídání a pořád mě to baví :-)




A jak to dopadlo?? 
Na to, kolik stál výrobek peněz a na to, že jde o značku, kterou jsem vlastně nikdy neviděla a neslyšela o ní, tak skvěle.
Hlava mě nesvědila celý den po umytí (myla jsem ráno), druhý den už malinko ano. Ale když říkám malinko, je to fakt málo - jen taková lokální místečka, kde je stav nejhorší. Nemám nutkání si seškrábat pokožku z hlavy, jak tomu často bohužel bývá, dokrve rozdrápat, až se udělají nechutné strupy.

Já budu pokračovat v používání šamponu, doufám, že mě například za polovinou nezklame. Cca ob dvě umytí budu prokládat Ducray Kelualem, přeci jen obsahuje magnezium a zinek, které mi očividně docela pomáhají.

Šampon dostává ode mě známku 1.

Bezoplachový kondicionér Bione Keratin s obilnými klíčky 

cena: 79,-/260ml


Kondicionér jsem si vzala do košíčku spíše jen tak ze zvyku - prostě musím nutně zkoušet nové kondicionéry. Protože mám vlasy megadlouhé, moje spotřeba je taky mega, a navíc miluju ten pocit po umytí, když mám vlasy heboučké.


Tento kondicionér slibuje zpevnění vlasů až od 100%, nekompromisní chemická reakce má prý způsobit super regeneraci. 

Lahvička se mi moc líbí, i když mi trošku připomíná rozprašovač na květiny :D Pumpička je velmi praktická, stříká tak akorát tekutiny, přesná manipulace. Můžete si ji také "zamknout" díky pojistce

Já jsem tedy kondicionér nanesla po umýtí a vyždímání přebytečné vody z vlasů. Nastříkala jsem ho poměrně hodně, a stejně ubývá děsně pomalu (slibují až 100 použití). Byla jsem lehce skeptická, poněvadž mi chyběl ten pocit hebkosti, když si smývám z vlasů klasické kondiše. Vlasy jsem zabalila do ručníku (turban), a dál pokračovala jako normálně (= počkala jsem až uschnou :-D). 

A co se stalo, když mi vlasy proschly? (asi tak za hodinu a půl?). Naprosto nečekaný efekt!!! Jako by se nafoukly. Jako by byly naducány vodou, živinama. Ne že bych měla na hlavě super objem (ten nemám nikdy, s tou délkou), ale vlasy byly prostě skvělé.

Složení je perfektní, nemám jedinou výhradu. Vůně i konzistence mi jsou osobně velmi příjemné.



Uděluji známku 1.




Proč jsem oběma výrobkům neudělila ještě hvězdičku? Obal výrobků se mi příliš nelíbí. Bohužel, obal prodává, a tento mi prostě okamžitě evokoval levnou šuntskou kosmetiku. Jen díky tomu, že jsem měla čas a byla jsem zvědavá, jsem šla hloub. Ale upřímně se mi grafika (ne přímo obal jakože plastová lahev) opravdu nelíbí.  Na tom by měla firma Bione ještě zapracovat (takový Ryor, co dokázal! jejich obaly jsou naprosto vymazlené).

Celkový dojem z kosmetiky Bione? Téměř dokonalý. Za tak málo peněz tak moc muziky. Prostě super. Jak je již uvedeno výše, nelíbí se mi obaly. Do drogerie jsem šla s tím, že omrknu kosmetiku Ryor (třeba nějaký krémíček nebo tak by se hodil.. I když, jak jsem již psala, jich mám opravdu moc), ale jeho regál jsem jen celkem proletěla, neboť Bione to prostě vyhrál...








Co vy? Znáte kosmetiku Bione? Která kosmetická značka vás v polední době nějak překvapila, ať již pozitivně či negativně?

Sovička <3

5 komentářů:

  1. Super počtení...zajímalo by mě, co by se stalo, kdybych na vlasy ještě potom bezoplachovém kondicionéru dala trochu tužidla.. jestli by nebyla další bouřlivá chemická reakce (protože bez tužidla mám na hlavě afro). Taky mě trochu zarazila ta bouřlivá chemická reakce vůbec, když je to přírodní produkt? Magda

    OdpovědětVymazat
  2. No já si pod chemickou reakcí představila nejprve fakt hrůzu, ale myslím že to mysleli tak, že prostě nastává reakce (která je chemická, když reagují nějaké látky, žejo. a asi to není myšleno v pejorativním smyslu jakože chemikálie, ale prostě látky, které mohou být i přírodní - např když reagují nějaké bílkoviny, nastává např. syntéza bílkovin, což je chemická reakce? prostě molekuly a atomy něco dělají :-D).

    Jak by reagovalo tužidlo, to by mě taky moc zajímalo. Ale myslím si že asi nic hrozného, když pak píšou, ať se vlasy upravují normálním běžným způsobem? Někdo třeba vlasy žehlí a nanáší ještě ochranné spreje proti horku, tak snad by to nemělo nijak vlasy poškodit!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si to taky tak nějak myslela:) jinak to vypadá fakt supr,a těším se na další recenze.. taky jsem do téhle drogerky chodila lovit:):) Magda

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec tuto značku neznám, ale už jsem o ní slyšela někde na blogu, škoda, že jsem to u nás nikde neviděla:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus drogerie Teta nebo Jasmín, slyšela jsem že je tam mají. V Brně v Tetě jsem bione viděla, ale většinou teda dost osekaný výběr /např.jen nějaký krém, tělové mléko../

      Vymazat